Vlasnik portala cijenegoriva.info, Tin Bašić, u N1 Studiju uživo komentirao je velik rast cijena goriva.
“Nažalost ne možemo pronozirati takve stvari, ono što tvrdim već neko vrijeme, ono što nas je korona naučila, prognoze i predviđanja za budućnost su nemoguće. Tako i u ovom slučaju, cijene su skočile u nebo, barel nafte na londonskoj burzi je 84 dolara, to nije najveća cijena u povijesti. Cijena barela je skočila na 140 dolara u onoj prvoj financijskoj krizi. Sada imamo drugačiju situaciju, sada je 84 dolara i to se reflektiralo na mediteransku burzu. To je došlo i do nas i sada litru benzina i dizela plaćamo najskuplje dosad”, rekao je na početku.

No zašto cijene goriva rastu čim naraste cijena barela, ali ne pada kada pada i ona?

“Kolega Bičin iz Jutarnjeg lista dao je fantastičan opis toga. Kada cijene nafte skoče onda skoče i kod nas brzinom rakete, kada padaju onda kod nas, kao list, lagano padaju dok ne padnu. Nažalost to je tako, to je situacija ponude i potražnje. Imali smo situacija gdje bi litra dizela pojeftinila i do 40 lipa u jednom danu. Postoje stručnjaci koji sigurno imaju konkretniji dogovor na ovo pitanje, no logika je jasna, kada cijena barela jako pada onda se to sporije vidi jer treba ipak zadržati malo kapitala”, objašnjava.

Više na:cijene-goriva-ne-padaju-kada-pada-i-cijena-barela