Volkswagen mijenja logo: Žele izgraditi novi imidž

Petak, 23. kolovoza 2019.

Njemački automobilski div Volswagen predstavio je u četvrtak novi logo kojim želi izgraditi imidž kompanije angažirane na zaštiti okoliša i ograditi se od skandala s krivotvorenjem podataka o ispušnim plinovima iz dizel vozila iz 2015. godine.
Volkswagen je na putu prema mobilnosti bez emisija štetnih plinova za sve, rekao je menadžer brenda Ralf Brandstaetter.
Cilj je njemačkog proizvođača automobila po Brandstaetterovim riječima postati svjetski lider u e-mobilnosti i do 2025. prodavati milijun električnih vozila godišnje.
U Volkswagenu se nadaju da će njihov električni model ID.3 dosegnuti popularnost nekadašnje Bube i Golfa.
Novim je redizajnom logo izgubio trodimenzionalni efekt i slovo “W” nije više spojeno s gornjim “V”.
Pročitajte više na:https://hrportfolio.hr/vijesti/kompanije/volkswagen-mijenja-logo-zele-izgraditi-novi-imidz-57646