Američka kompanija za usluge prijevoza Uber izvijestila je da su joj prihodi u trećem tromjesečju porasli gotovo za trećinu ali je zbog ulaganja osjetno povećan i neto gubitak.
U razdoblju od srpnja do rujna kompanija je poslovala s neto gubitkom od 1,2 milijarde dolara, 21,7 posto većim nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.
Prihodi su porasli 30 posto, na 3,8 milijardi dolara.
Bruto rezervacije, pokazatelj ukupne vrijednosti vožnji prije troškova vozača i ostalih troškova, porasle su 29 posto, na 16,5 milijardi dolara.
Uber puno ulaže u promotivne akcije i specijalne ponude kako bi preoteo klijente konkurenciji, poput Lyfta.
Ulažu i u nove usluge, poput dostave hrane Uber Eats.
Zbog toga su im troškovi u trećem tromjesečju poskočili gotovo za trećinu, na 4,9 milijardi dolara.
Reakcija tržišta na rezultate odražavala je nezadovoljstvo ulagača, budući da je cijena Uberove dionice značajno pala nakon službenog zatvaranja tržišta u ponedjeljak. Od razočaravajućeg uvrštenja u burzovnu kotaciju u svibnju ove godine pala je više od 30 posto
Pročitajte više na:https://hrportfolio.hr/vijesti/kompanije/uber-zakljucio-tromjesecje-s-osjetno-vecim-prihodima-ali-i-gubitkom-58562