Facebook se nalazi u sve većim problemima zbog sve više kompanija koje su odlučile bojkotirati tu platformu na minimalno mjesec dana tako što su povukle oglase, ali veliko je pitanje koliko to zapravo šteti gigantu Marka Zuckerberga.
Istina jest, više od 300 sudionika #StopHate4Profit svakako treba respektirati, posebno jer su među njima velika imena kao Coca-Cola, Honda, Hershey’s, Dove, Lipton, Unilever, Verizon, Patagonia, Upwork, Ben & Jerry’s, The North Face, Levi’s, Mozilla, Viber, Eddie Bauer… Ukupno, trećina najvećih oglašivača odlučilo je kazniti Facebook zbog načina na koji pristupa ozbiljnim društvenim problemima.
Njihov potez utjecao je na cijenu dionica Facebooka, odmah je pala za 56 milijardi američkih dolara i Zuckerberg osobno postao je “siromašniji” za više od sedam milijardi dolara. No, nije potpuno jasno što će se postići, hoće li se išta postići i hoće li Facebook promijeniti svoju poslovnu politiku.
Jer, iz kompanije nema nekih većih reakcija. Tek se s početkom akcije oglasio Zuckerberg i obećao transparentnost, bolju kontrolu govora mržnje i slično. Sve što govori posljednjih nekoliko godina, ali zapravo i ne provodi…