Start-up umjetne inteligencije OpenAI predstavio je poslovnu verziju svoje popularne chatbot aplikacije ChatGPT i rekao da već radi s tvrtkama kao što su Estée Lauder, Canva i PwC. Ovaj potez ga stavlja u konkurenciju s njegovim najvećim investitorom, Microsoftom (MSFT). ChatGPT Enterprise izgrađen je na OpenAI-evom najnaprednijem jezičnom modelu, GPT-4. Tvrtka je rekla da radi zaštite vlasničkih informacija tvrtki koje ih koriste, neće koristiti njihove podatke za obuku proizvoda ili poboljšanje vlastite ponude. Microsoft je već izbacio svoj Bing Chat Enterprise, koji je također izgrađen s OpenAI tehnologijom. Nudi se kao značajka za neke korisnike njegovog softvera, Microsoft 365. Microsoft ima 49% udjela u OpenAI-u. Otkako je start-up lansirao ChatGPT prije devet mjeseci, timovi u više od 80% kompanija s liste Fortune 500 usvojili su ga, na temelju onih s registriranim ChatGPT računima, kažu u start-upu. Tvrtke koriste alat za ubrzavanje zadataka kodiranja, odgovaranje na složena pitanja i pomoć u kreativnom radu, rečeno je. OpenAI prodaje pristup GPT-4 i drugim alatima tvrtkama i pojedincima…