AD Plastik grupa je u 2019. ostvarila poslovne prihode u iznosu 1,5 milijardi kuna, što je za 17,1 posto više nego godinu prije, a neto dobit je porasla za 10,4 posto, na 98,6 milijuna kuna, pokazuju podaci iz financijskog izvješća tvrtke objavljenog u ponedjeljak na Zagrebačkoj burzi.
Po podacima iz izvješća, poslovni su prihodi AD Plastik grupe u 2019. porasli za 17,1 posto, na 1,55 milijardi kuna, dok su poslovni rashodi porasli za 16,9 posto, na 1,46 milijardi kuna.
I matična tvrtka AD Plastik d.d. je prošle godine zabilježila rast poslovnih prihoda, i to za 17,3 posto, na 1,1 milijardu kuna te poslovnih rashoda, za 15 posto, na 1,05 milijardi kuna. Neto dobit matične tvrtke porasla je za 0,88 posto, na 89,7 milijuna kuna.
EBITDA grupe iznosi 194,8 milijuna kuna i veća je za 20,4 posto u odnosu na 2018. godinu, dok je u matičnom društvu veća za 49,2 posto i iznosi 121,1 milijun kuna.
U izvješću se navodi kako su godinu obilježile pripreme i počeci serijskih proizvodnji značajnih projekata AD Plastik grupe, u prvom redu Clia 5 i Forda Puma te redizajniranih modela Twinga i Smarta.
Također, ugovoreni su novi poslovi u vrijednosti 214,9 milijuna eura za europsko i rusko tržište koji osiguravaju daljnji rast i razvoj kompanije.
Investicije u vrijednosti 163,56 milijuna kuna koje su realizirane u prošloj godini, najvećim se dijelom odnose na širenje kapaciteta za prihvat novih projekata u Hrvatskoj te dijelom u Rusiji, navode iz tvrtke.
Pročitajte više na:https://hrportfolio.hr/vijesti/kompanije/ad-plastik-grupa-u-2019-s-rastom-poslovnih-prihoda-i-dobiti-59792