Prihodi od oglašavanja društvene mreže Twitter u Sjedinjenim Američkim Državama (SAD) pali su za 59 posto u odnosu na prethodnu godinu, budući da su kompanije smanjile svoje promotivne proračune za platformu nakon što ju je preuzeo milijarder Elon Musk, objavio je New York Times Forbes.
Twitter je u pet tjedana, počevši od 1. travnja, zaradio 88 milijuna dolara od oglašavanja u SAD-u, što je 59 posto manje nego u travnju 2022., piše New York Times, pozivajući se na internu prezentaciju i citirajući sedam zaposlenika u Twitteru. .
Twitter procjenjuje da će njegov prihod od oglasa u SAD-u pasti najmanje 56 posto svaki tjedan u svibnju, u usporedbi s prošlom godinom.
Također, procjenjuje se da će globalni prihod Twittera od oglašavanja ove godine biti 28 posto manji nego 2022. te će iznositi oko tri milijarde dolara.
Istraživanje tvrtke Insider Intelligence pokazuje da 50 najvećih oglašivača na Twitteru troši znatno manje otkako je tvrtku preuzeo Elon Musk u listopadu prošle godine.
Preneseno sa prihodi-twittera-od-oglasavanja-u-sad-u-potonuli-59-posto