U ožujku prošle godine zrakoplovne kompanije povukle su iz prometa Boeingov 737 MAX zbog dvije teške nesreće u kojima je stradalo ukupno 346 ljudi. U Boeingu procjenjuju da će ukupni troškovi povezani s krizom 737 MAX-ova premašiti 18 milijardi dolara.
U prošloj godini kompanija je poslovala s neto gubitkom od 636 milijuna dolara. U 2018. zabilježili su neto dobit od 10,46 milijardi dolara. Prihodi su im u 2019. potonuli 24 posto, na 76,56 milijardi dolara.
U posljednjem prošlogodišnjem tromjesečju bili su lošiji nego što se očekivalo, smanjivši se 37 posto, na 17,9 milijardi dolara.
“Priznajemo da nas čeka puno posla”, konstatira novi izvršni direktor David Calhoun, koji je na toj poziciji zamijenio Dennisa Muilenburga.
“Fokusirani smo na siguran povratak 737 MAX-ova u promet i obnovu dugogodišnjeg povjerenja koje je Boeingov brend stekao kod putnika”, kazao je Calhoun.
Proizvodnja Boeingovog najspješnijeg komercijalnog zrakoplova u saveznoj državi Washington privremeno je obustavljena a povratak zrakoplova u promet u više je navrata odgađan. Prošlog tjedna iz Boeinga su objavili da vjerojatno neće biti vraćeni u promet prije ljeta.
Pročitajte više na:http://www.seebiz.eu/boeing-nakon-dva-desetljeca-zakljucio-godinu-s-gubitkom/ar-203871/